Lisää ja poista ammattihenkilöitä PT Directissä
PT Directin avulla voit ostaa ja jakaa (lisä)Physitrack-lisenssejä klinikkasi tai vastaanottosi ammattilaisille. Voit myös helposti poistaa ammattihenkilöt, jotka eivät enää työskentele klinikallasi tai vastaanotollasi, ja siirtää vapaan lisenssin uudelle ammattihenkilölle.
Huomaa, että Physitrackissa on käytettävissä kaksi lisenssinhallintamenetelmää. Tällä sivulla kerrotaan, miten voit lisätä ja poistaa harjoittajia PT Directissä. Jos sinä tai organisaatiosi ei käytä PT Directiä, on myös mahdollista lisätä kollegoita (yksittäiseen) tilaukseen. Lue tältä sivulta, miten tämä tehdään.
Ammattihenkilöiden lisääminen
- 1
- Kirjaudu sisään PT Direct-alustalle.
- 2
-
Napsauta
Ammattihenkilöt, vasemmanpuoleisen valikon yläreunassa, ja valitse sitten
+ Lisää ammattihenkilö.
- 3
-
Anna sen ammattihenkilön
tiedot, jonka haluat lisätä PT Directiin ja kun olet valmis, napsauta
Tallenna.
- Eikö sinulla ole vapaata lisenssiä, jonka voisit antaa uudelle ammattihenkilölle? Silloin lisätyn lisenssin hinta veloitetaan automaattisesti PT Direct -tilisi maksutapaa käyttäen. Seuraavassa laskussasi näkyy lisättyjen lisenssien suhteellinen maksu kalenterikuukauden loppuajalta sekä lisenssien uusi määrä. Voit tietysti myös ostaa ensin useita lisenssejä kerralla ja jakaa ne sitten terveydenhuollon ammattilaisille. Lue täältä, miten se tehdään.
- Ilman maksutapaa ei ole mahdollista ostaa lisenssejä ja lisätä ammattihenkilöitä. Lisää maksutapa ensin.
Ei koske asiakkaita, joita laskutetaan erikseen manuaalisesti.
- 4
-
Juuri lisätty ammattihenkilö on luettelossa merkinnällä (vahvistamaton). Lähetämme hänelle sähköpostia, jossa ilmoitamme, että haluat lisätä hänet PT Directiin. Jos hänellä on jo Physitrack-tili ja hän kirjautuu siihen, hän näkee viestin, jossa häntä pyydetään hyväksymään tai hylkäämään kutsusi. Kun ammattihenkilö
hyväksyy kutsun, hän voi käyttää Physitrackia välittömästi.
Huomautus: Vasta kun ammattihenkilö on hyväksynyt kutsun, voit yhdistää hänen Physitrack-tilinsä käyttämääsi hallintajärjestelmään (PMS) tai sähköiseen potilastietojärjestelmään (EMR).
Ammattihenkilöiden poistaminen
- 1
- Kirjaudu sisään PT Direct-alustalle.
- 2
-
Napsauta
Ammattihenkilöt, vasemmanpuoleisen valikon yläreunassa, ja valitse sitten poistettavan
Ammattihenkilön nimi.
- 3
-
Tämän jälkeen avautuvan ikkunan alareunassa voit helposti
siirtää tämän terveydenhuollon ammattihenkilön asiakkaat sekä tämän ammattihenkilön itse lisäämät
harjoitteet kollegalle. Valitse tätä varten asiakkaat ja/tai harjoitteet, jotka haluat siirtää, valitse kollega, jolle haluat siirtää ne, ja napsauta sitten
Siirrä asiakkaat ja/tai
Siirrä harjoitteet -painikkeita.
- 4
-
Napsauta sitten painiketta
Poista ammattihenkilö ja työ on tehty! Voit nyt siirtää vapautuneen lisenssin toiselle ammattihenkilölle.
- Kun ammattihenkilö on poistettu PT Directistä, hänellä ei ole enää pääsyä asiakkaisiin ja heidän kanssaan jaettuun sisältöön. Vastaavasti kollegoillakaan ei ole enää pääsyä asiakkaisiin ja kyseisen ammattihenkilön jakamaan sisältöön. Voit välttää tämän siirtämällä asiakkaat ja sisällön tietylle kollegalle ennen ammattihenkilön poistamista. Katso edellä, kohdasta 3, miten tämä tehdään.
- Kun poistat terveydenhuollon ammattihenkilön PT Directistä, hänen Physitrack-tiliään ei poisteta palvelimiltamme. Ammattihenkilö voi jatkaa Physitrackin käyttöä, mutta hänen on itse tilattava oma tilaus, kun hän kirjautuu sisään seuraavan kerran. Otathan meihin yhteyttä mikäli ammattihenkilön tili pitää poistaa pysyvästi.
- Kun olet poistanut terveydenhuollon ammattihenkilön PT Directistä, voit siirtää vapautuneen lisenssin (uudelle) kollegalle. Jos et enää tarvitse lisenssiä, voit myös poistaa sen, jolloin et enää maksa siitä. Huomaa: tämä on erillinen vaihe! Lue täältä, miten se tehdään.